Wyszukiwarka


Logowanie


Zarejestruj się

Członkowie wspierający

Grupa-OrbisAccor/Orbis S.A.
Agnieszka Kalinowska, Warszawa; tel.: +48 22 829 35 88;  e-mail:agnieszka.kalinowska@accor.com;  www.orbis.pl; www.accorhotels.com

Hotele Orbis to w pełni komfortowe hotele zlokalizowane w największych miastach Polski, zapewniające udane wakacje lub podróże służbowe. Hotele Orbis nawiązują do tradycyjnej polskiej gościnności, każdego dnia wyrażając ją serdecznością, hojnością i szczodrością. Obiekty tej marki tworzą bogatą i różnorodną sieć, oferują dobry standard wyposażenia, duże wygodne pokoje oraz wyśmienitą kuchnię i wysoką jakość obsługi.   
 
 BRILL_AV_MEDIA_logo__RGB  Brill AV Media Sp. z o.o. 
    Michał Czerniak, Warszawa; tel.: +48 22 631 80 91
    e-mail: biuro@brill.pl;  www.brillavmedia.pl

Międzynarodowa firma działająca od wielu lat na rynku usług audiowizualnych w krajach Europy środkowo-wschodniej. W ramach oneAVteam, ściśle współpracuje z partnerami z Węgier, Czech, Słowacji i Austrii. Firma posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie usług typowo konferencyjnych takich jak: tłumaczenia, głosowania, wideokonferencje, jak również specjalistycznych technologii wideo, a także realizacji i odpowiedniego doboru nagłośnienia oraz oświetlenia. Oferta obejmuje także projektowanie, wykonawstwo oraz serwisowanie stałych instalacji audiowizualnych w różnego rodzaju obiektach.
 
final logo CMA  Concept Music Art Sp. z o.o.
   Krzysztof Paradowski, Balice; tel.: +48 12 631 25 91, e-mail: marketing@cma.pl;   
   www.cma.pl

CMA to miejsce, gdzie technologia spotyka się ze sztuką. To 16 lat doświadczenia, profesjonalny, zgrany zespół blisko 40 osób i ponad 6 tysięcy wydarzeń zrealizowanych w kraju i zagranicą. W  portfolio firmy znajdują się eventy zarówno o charakterze wizerunkowym, sprzedażowym, marketingowym, sportowym, targowym, HR jak i stricte rozrywkowym.
Zespół CMA, w wyjątkowy sposób, z najdrobniejszymi szczegółami, zadba aby Państwa wydarzenia głęboko zapadły w pamięć uczestnikom, pracownikom i klientom. Realizowane są m.in. pokazy, kongresy, konferencje, uroczyste gale, otwarcia obiektów, launche produktów, spotkania integracyjne, świąteczne, konferencje sprzedażowe, targowe oraz wydarzenia specjalne.
Dzięki własnym zasobom (własny dział kreatywny i studio graficzne, 1200m2 magazyn sprzętu,
4 piony działu technicznego, angielskojęzyczne biuro event managerów) CMA jest w stanie, w kreatywny sposób, z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii zadbać o Państwa wydarzenie - od projektów graficznych i koncepcji wydarzenia, po samą realizację, logistykę, wsparcie techniczne, oraz zapewnienie artystów i prezenterów.

 
CREATOR-ZDROWY-WYBORCreator Sp. z o.o.
Wojciech Fedyk, Jolanta Malinowska, Wrocław; tel.: +48 71 362 02 02 ; e-mail: creator@creator.wroc.pl; www.creator.wroc.pl

CREATOR Sp. z o.o.- firma  z 40- letnią tradycją - od 20 lat specjalizuje się w rehabilitacji leczniczej. Działające w strukturze spółki cztery ośrodki profilaktyki i rehabilitacji zlokalizowane we Wrocławiu, w Łodzi oraz w Brzegu Dolnym wykonują, oprócz pełnej gamy zabiegów fizjoterapeutycznych, zabiegi krioterapii ogólnoustrojowej w kriokomorze.
Na bazie własnych doświadczeń, przy współpracy z Wrocławską Akademią Wychowania Fizycznego, CREATOR opatentował i wdrożył do produkcji własny model kriokomory, który obecnie funkcjonuje w 60-ciu ośrodkach rehabilitacyjnych i sportowych w kraju i za granicą.
Posiadany potencjał i doświadczenie pozwoliły firmie na przygotowanie kompleksowej oferty z zakresu turystyki medycznej. Znakomitym uzupełnieniem tej oferty jest własne Centrum Konferencyjno-Klubowe z zapleczem logistycznym, gastronomicznym i 6-cio torową kręgielnią, przygotowane do organizacji konferencji, szkoleń, eventów oraz spotkań towarzyskich i biznesowych.

Efekt Hotele S.A. (BEST WESTERN Efekt Express) 
Anna Widła, Kraków, tel. +48 12 614 57 00; e-mail: konferencje@krakoweexpress.pl; www.krakowexpress.pl

bw_efekt_v2_krakow_hotelBest Western Efekt Express Kraków Hotel*** to wysoki standard w przystępnej cenie. Nowoczesny obiekt dedykowany dla rodzin z dziećmi (pokoje 3 i 4 os.), biznesmenów, którzy cenią wygodę, dogodną lokalizację, a przede wszystkim bogate i smaczne śniadanie oraz turystów chcących spędzić miłe chwile w przytulnym hotelu i w atrakcyjnej cenie.
Hotel Best Western Efekt Express Kraków ma do zaoferowania 179 pokoi w tym 1 apartament, 20 pokoi w standardzie biznes, wyposażonych m..in. w stoliki, fotele oraz sofy oraz 7 pokoi  przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Obiekt dysponuje również 6 nowoczesnymi, klimatyzowanymi salami konferencyjnymi - największa pomieści 200 osób oraz - z dostępem do światła dziennego oraz możliwością całkowitego zaciemnienia.  Na salach został zamontowany duży ekran projekcyjny, podwieszany o szerokości 330 cm, co w przypadku połączenia sal ma duże znaczenie dla osób siedzących z tyłu sali. Dodatkowo na salach zostały na stałe podwieszone projektory o dużej jasności, dzięki czemu unikamy stawiania rzutników wolnostojących i ciągnących się po ziemi kabli.
Atutem hotelu jest także przestronna, nasłoneczniona restauracja, mogąca pomieścić do 230 osób, jak również letni ogródek. Ponadto obiekt wyposażony jest w siłownię. Przestronne lobby gwarantuje możliwość odpoczynku.
 
 

folwark zalesieFolwark Zalesie W. Łazarski, A.N. Michalscy sp j
Nelly Michalska, Władysław Łazarski, Grajów; tel.: +48 12 271 28 93, e-mail:biuro@folwarkzalesie.pl; www.folwarkzalesie.pl  

Folwark Zalesie, Beskidy, 200-lat historii, 30 hektarów łąk i lasów. Idealne warunki do organizacji konferencji i szkoleń w naturalnym otoczeniu: 6 sal konferencyjnych z możliwością łączenia: do 1 500 osób bankietowo. Największa sala 1 140 m², najmniejsza 80m2. Położony 25 km od Krakowa.
 
hotele diament sa  Hotele Diament S.A.
 Rafał Bakalarski, Andrzej Kłapyta, Gliwice, tel.: +48 32 721 10 55,
e-mail: sekretariat@hotelediament.pl;  www.hotelediament.pl
 
HOTELE DIAMENT S.A. to największa sieć hotelarska na południu Polski. Ta, dynamicznie rozwijająca się spółka, posiada 20 letnie doświadczenie i działa wyłącznie w oparciu o polski kapitał. Atutem sieci jest między innymi jakość świadczonych usług oraz umiejscowienie hoteli. Do sieci należą obiekty o standardzie czterech i trzech gwiazdek, zlokalizowane w sześciu liczących się ośrodkach gospodarczych: Czterogwiazdkowy hotel we Wrocławiu: Park Hotel Diament Wrocław ****, Czterogwiazdkowe hotele w Katowicach: Park Hotel Diament Katowice ****, Hotel Diament Plaza Katowice **** i Hotel Diament Arsenal Palace Katowice / Chorzów ****, Czterogwiazdkowy hotel w Zabrzu: Park Hotel Diament Zabrze ****, SPA & Wellness Hotel Diament Ustroń **** - czterogwiazdkowy hotel SPA, czterogwiazdkowy hotel w Gliwicach: Hotel Diament Plaza Gliwice ****, hotele trzygwiazdkowe w wielu miastach: Hotel Diament Spodek Katowice ***, Hotel Diament Zabrze ***, Hotel Diament Bella Notte Katowice / Chorzów ***, Hotel Diament Economy Gliwice ***, Hotel Diament Ustroń ***, Hotel Diament Vacanza Siemianowice Śląskie ***.
 
HalaStulecia_logo_1Hala Stulecia
Paweł Romaszkin, Wrocław, tel.: +48 71 347 51 50;
e-mail: info@halastulecia.pl; www.halastulecia.pl
 
Hala Stulecia to unikatowe miejsce na mapie Polski, gdzie historia w pełni współgra ze współczesnością. Wielofunkcyjna przestrzeń, nieszablonowa konstrukcja, klimatyczna i przestrzenna lokalizacja, to tylko kilka z jej atutów. Kompleks Hali Stulecia jest obecnie jednym z najbardziej pożądanych miejsc dla organizatorów największych wystaw, konferencji, wydarzeń kulturalnych, sportowych, kongresowych z Polski i zagranicy. Wpisanie jej w 2006 r. na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO podkreśliło rangę tego obiektu.

inspire logoInspirecongress

Bielińska Elżbieta, Wrocław; tel.: +48 71 780 90 52; e-mail:bielinska@inspirecongress.pl;  www.inspirecongress.pl 

Firma organizująca kongresy, sympozja, konferencje naukowe, szkolenia i spotkania biznesowe. Kompleksowe profesjonalne usługi. Zespół z kilkunastoletnim doświadczeniem w organizowaniu kongresów, sympozjów i szkoleń. Specjalizuje się w organizacji wydarzeń dla branży medycznej, farmaceutycznej i obsługi międzynarodowych konferencji akademickich.
 

Interhouse hotelInterHouse Hotel
InterHouse Hotel 31-201, Kraków, ul. Bratysławska 2; tel.:  +48 12 617 64 00; fax: +48 12 661 33 11; e-mail: hotel@hotelaspel.com.pl; www.hotelaspel.pl

 

interservisInterservis Sp z o.o.

Katarzyna Subko-Wojtaszek Łódź tel.: +48 605880441 e-mail: katarzyna.subko@interservis.pl
www.interservis.pl  www.kongresywlodzi.pl

ice_krakow_logo_rgb-180x112Krakowskie Biuro Festiwalowe / Centrum Kongresowe ICE Kraków
Kraków; tel.:  +48 12 354 23 00;  e-mail: reservations@icekrakow.pl; www.icekrakow.pl

Centrum Kongresowe ICE Kraków to biznesowa i kulturalna wizytówka miasta. Zlokalizowane w samym sercu Krakowa, pozwala na organizację różnorodnych wydarzeń – od międzynarodowych kongresów, konferencji, sympozjów oraz spotkań biznesowych, przez wydarzenia kulturalne, takie jak koncerty, spektakle operowe, teatralne i baletowe, aż po spotkania o charakterze społecznym. Kraków, dzięki Centrum Kongresowego, posiada infrastrukturę, która w pełni pozwala cieszyć się z wizyty w stolicy Małopolski – prestiżowy obiekt, atmosfera miasta oraz niezwykle zróżnicowana oferta kulturalna, kulinarna i usługowo – handlowa. W ICE Kraków znajdują się cztery sale, które dzięki standardowi wykonania oraz zastosowanym technologiom pozwalają plasować go pośród najlepszych obiektów tego typu w Europie Środkowej. Sala Audytoryjna gotowa przyjąć 1915 gości, Sala Teatralna – z 594 miejscami, Sala Kameralna dla 300 osób oraz Zespól Sal Konferencyjnych o powierzchni 500 metrów kwadratowych oraz parking dla 319 pojazdów. Dodatkowo Centrum Kongresowe dysponuje trzypoziomowym przeszkolnym foyer, z którego rozpościera się widok na panoramę miasta i Zamek Królewski na Wawelu. 

Lider Hotel Sp. z o.o. (Hotel Best Western Premier****)
Anna Widła, Kraków, tel. 12 376 37 00; e-mail: konferencje@bestwesternkrakow.pl; www.bestwesternkrakow.pl

bwp_Krakow_v2a_2_krakow_hotelBest Western Premier Hotel Kraków**** to elegancki hotel dla wymagających gości. Oferuje pokoje z niebanalnym wystrojem, nowocześnie wyposażone centrum konferencyjne, restauracja z kuchnią na najwyższym poziomie oraz centrum rekreacji. Hotel dysponuje 169 pokojami, w tym 4 apartamentami oraz 2 pokojami przystosowanymi dla gości niepełnosprawnych.  Oferuje 8 sal konferencyjnych z modułowymi ścianami, umożliwiającymi swobodną aranżację wnętrz, nawet dla 800 osób, o powierzchni 1000 metrów. Dopełnieniem sal konferencyjnych jest przestronne lobby liczące 330 m2, idealne do organizacji targów, wystaw a nawet koncertów. W naszym centrum konferencyjnym zapewniamy gościom takie udogodnienia jak: rzutnik multimedialny, flipchart, mównica, rzutnik folii, odtwarzacz DVD/CD. Dodatkowo już jakiś czas temu zmodernizowaliśmy sale konferencyjne, co spowodowane było przede wszystkim potrzebą zmiany sygnałów analogowych, które są już praktycznie wycofywane z  rynku na sygnał cyfrowy. Po modernizacji każda sala w Best Western Premier została wyposażona w gniazda HDMI oraz podwieszone na stałe projektory, dzięki czemu możemy bezpośrednio podłączyć komputery, przez co poprawiła sie znacząco jakość wyświetlanego obrazu. Dla poprawy jakości zamontowaliśmy również na dużych salach znacznie większe ekrany a także nowe, bardzo jasne oraz profesjonalne projektory pozwalające na wyświetlanie obrazu w jakości HD. Zyskaliśmy również możliwość multiplikacji obrazu jednocześnie na kilka naszych ekranów/dodatkowych telewizorów, co ma wielkie znaczenie przy konferencjach na 500+ osób, bez potrzeby przeciągania kabli przez całość sali.
Gustowna hotelowa restauracja może pomieścić do 260 osób. Dania serwowane przez naszego szefa kuchni oraz jego zespół zadowolą podniebienia nawet najbardziej wytrawnych smakoszy.  Do dyspozycji gości oddajemy też  bar, oraz basen z dostępem do sauny.
 

012833406
Marketing House Pfeiffer-Posyniak i Wspólnicy sp j
Beata Pfeiffer-Posyniak, Sulejówek; tel.: +48 22 783 21 69;  e-mail:biuro@marketinghouse.pl; www.marketinghouse.pl   

Marketing House Pfeiffer-Posyniak i wspólnicy sp. j. to doświadczenie, twórcze i odważne pomysły. Realizując pragnienia podejmujemy najtrudniejsze wyzwania, wyprzedzamy konkurencję. Cenimy dbałość o jakość i koszty klienta, a także terminowość świadczonych usług. Wszelkie działania planujemy i organizujemy w zależności od oczekiwań klienta. Zapewniamy organizację i kompleksowa logistykę: konferencji, spotkań biznesowych, seminariów,sypmozjów, kongresów międzynarodowych, bali, bankietów i koktajli, imprez okolicznościowych, pikników, festynów, akcji promocyjnych, incentive travel.

Mazurkas Travel PolandMazurkas Travel sp z o.o.

Andrzej Bartkowski, Ożarów Mazowiecki k/ Warszawy; tel.: +48 22 721 47 00; e-mail:a.bartkowski@mazurkashotel.pl; www.mazurkas.com.pl

MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel to czterogwiazdkowy obiekt konferencyjno – hotelowy oferujący zintegrowane usługi klientom indywidualnym, grupom turystycznym oraz grupom biznesowym. Specjalizujemy się w kompleksowej organizacji konferencji, kongresów, eventów, bankietów, targów, oraz imprez okolicznościowych.
Hotel Mazurkas powstał w 2001 roku. Początkowo obiekt posiadał 130 pokoi oraz 12 sal konferencyjnych. Odpowiadając na potrzeby naszych klientów w 2007 roku powstało nowoczesne Centrum konferencyjne MCC Mazurkas Conference Centre tworząc kompleks posiadający 35 sal konferencyjnych, 3 500 m² powierzchni wystawienniczej oraz 158 komfortowych pokoi.
 

convention_katowice_logoMiasto Katowice Convention Bureau Katowice
Janusz Nowak, Krystian Gryglaszewski, Katowice; tel.: + 48 32 253 93 96; e-mail:janusz.nowak@katowice.eu www.katowice.euwww.convention.katowice.eu  
 

1284469540047PCC logo 200x100
Międzynarodowe Targi Poznańskie
Elżbieta Roeske, Poznań; tel.: +48 61 869 22 97; e-mail: elzbieta.roeske@mtp.pl; www.pcc.mtp.pl  

 

MCK_CMYK_napis na dole

PTWP Event Center Sp. z o.o.
Marcin Stolarz, Katowice; tel. +48 32 438 40 30; e-mail:kontakt@mckspodek.pl; www.spodekkatowice.pl
 
PTWP Event Center Sp. z o.o. od maja 2016 roku jest operatorem Międzynarodowego Centrum Kongresowego oraz Hali Widowiskowo-Sportowej Spodek w Katowicach.

Międzynarodowe Centrum Kongresowe to wyjątkowy obiekt na mapie miejsc dedykowanych wydarzeniom w Polsce. Oddany do użytku w 2015 roku wyróżnia się postindustrialną estetyką oraz użytecznym designem. To miejsce łączące funkcję kongresową, konferencyjną, wystawienniczą, targową i widowiskową.  Obiekt przeznaczony jest dla 15 000 użytkowników i w połączeniu z sąsiadującym Spodkiem stanowi jedną z SPODEK_CMYK_napis_podnajwiększych aren spotkań kongresowo-wystawienniczych w kraju.
Na 38 000 metrów kwadratowych MCK mieszczą się różnorodne przestrzenie umożliwiające organizację dowolnych wydarzeń: od imprez wystawienniczych dla kilku tysięcy osób, poprzez koncerty i wydarzenia kulturalne, kongresy wymagające zróżnicowanej przestrzeni  po kameralne spotkania biznesowe, warsztaty.
 
Spodek to niepowtarzalny obiekt w skali kraju z bogatą historią wydarzeń rozrywkowych, sportowych i wystawienniczych. Oddany do użytku w 1971 roku wpisał się na stałe w krajobraz Katowic i stał jedną z najbardziej rozpoznawalnych ikon architektury w Polsce. Od 45 lat Spodek jest miejscem wielkich wydarzeń, jakimi są koncerty światowych sław i imprezy sportowe rangi Mistrzostw Świata. Od kilku lat jest również areną e-sportu podczas Intel Extreme Masters, co potwierdza fakt, że obiekt ten jest uniwersalny, a jego niepowtarzalny klimat robi wrażenie w wielu odsłonach.
 
Hala Spodka wraz z obiektami uzupełniającymi tworzą współpracujący i wzajemnie się dopełniający zespół, na który składają się basen z saunami, lodowisko, sala gimnastyczna, siłownia i hotel. Wielofunkcyjny i uniwersalny charakter obiektu pozwala na zorganizowanie różnorodnych wydarzeń; artystycznych i sportowych, wystaw, targów, a także kongresów, zjazdów i szkoleń mogących się odbywać jednocześnie we wszystkich obiektach.   

1
Power Sp z o.o.
Olga Krzemińska-Zasadzka, Warszawa; tel.: +48 500 129 444; e-mail: power@agencjapower.pl; www.agencjapower.pl

Agencja Power Sp z o.o. ma znaczący wkład w tworzeniu rynku imprez firmowych, wyjazdów motywacyjnych i wydarzeń specjalnych. Nieprzerwanie od 1997 lat zdobywamy niezbędne doświadczenie w koordynowaniu wyjazdów oraz wydarzeń. Zakres działalności Spółki PowerSport /Power Sp. z o.o./ to:
1. kompleksowa obsługa firm w Polsce: organizacja eventów, imprez integracyjnych, spotkań biznesowych, imprez tematycznych, pikników, szkoleń, konferencji, kongresów oraz gal
2. kompleksowa organizacja wyjazdów motywacyjnych zagranicznych /incentive/
3. aktywne uczestnictwo w propagowaniu sportu /karty sportowe/
 

logo sc
Symposium Cracoviense, PCO
Anna Jędrocha, Kraków; tel.: +48 12 422 76 00;  e-mail:anna.jedrocha@symposium.pl;  www.symposium.pl

Symposium Cracoviense oferuje profesjonalną organizację: zjazdów, konferencji, sympozjów, seminariów, wystaw i eventów. Posiada do wynajmu bezprzewodowy system głosowań i prezentacji interaktywnych.  
 

tk-logo-2016Targi Kielce S.A.
Andrzej Kiercz, Kielce; tel.: +48 41 365 12 53; e-mail: kiercz.andrzej@targikielce.pl; www.targikielce.pl    www.kielcekonferencje.pl

Centrum Kongresowe Targi Kielce to profesjonalny obiekt kongresowo-wystawienniczy w którym można zorganizować kongres, koncert, bankiet, wydarzenie sportowe dla 4 500 osób. Jest także organizatorem wydarzeń.

 

EXPO-logo
Targi w Krakowie Sp z o.o.
Ewa Woch, Kraków; tel.: +48 12 644 59 32; e-mail:woch@targi.krakow.pl; www.targi.krakow.pl

Biuro Kongresów Targów w Krakowie to profesjonalny organizator kongresów, konferencji i sympozjów. Organizujemy międzynarodowe kongresy dla tysięcy uczestników, jak również kameralne seminaria. Dysponujemy autorskim system obsługi wydarzeń on-line (umożliwia m.in. szybkie uruchomienie strony www, rejestrację uczestników, umawianie spotkań, wysyłkę i ocenę abstraktów). Jako jedna z nielicznych firm w Polsce jesteśmy członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia ICCA - (International Congress and Convention Association). Posiadamy rekomendację Urzędu Miasta Krakowa oraz Poland Convention Bureau.

EXPO XXI-logo_rgb
Warszawskie Centrum EXPO XXI Sp z o.o.
Żaneta Berus, Warszawa; tel.: +48 22 256 71 07; e-mail: zaneta.berus@expoxxi.pl; www.expoxxi.pl


Weco-logo - blue on white2Weco Travel

Grażyna Grot-Duziak, Warszawa; tel.:  +48 22 520 28 00; e-mail:g.duziak@weco.com.pl; www.weco.com.pl

Weco Travel powstała w Polsce w 1992 roku w odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów dotyczące profesjonalnej obsługi podróży służbowych. Od samego początku najważniejszy jest dla nas klient - jego zadowolenie i zaufanie. Dzięki czternastoletniemu doświadczeniu na rynku Polskim oraz indywidualnemu podejściu do potrzeb każdego naszego klienta, szczycimy się wieloma długoletnimi relacjami z naszymi klientami.Obecnie Weco Travel jest jednym z liderów obsługi podróży służbowych w Polsce i na świecie. Posiadamy sieć własnych biur na terenie Polski zlokalizowanych w Warszawie, Gdyni, Wrocławiu oraz posiadamy biura Weco Travel Group zlokalizowane poza granicami Polski: w Skandynawii, na Węgrzech oraz w Czechach. Wkrótce Weco Travel Group obecne będzie również w Bułgarii, Rosji oraz Rumunii. Dzięki inwestycjom w technologię wszystkie biura Weco Travel zostały połączone jednym bardzo wydajnym i nowoczesnym systemem informatycznym. Umożliwia to obsługę naszych klientów zgodnie z przyjętymi standardami oraz z zachowaniem Travel Policy naszych klientów bez względu na lokalizację, w której nawiązano współpracę.

e-mail: biuro@skkp.org.pl