Agnieszka Szymerowska – absolwentka zarządzania o specjalności zarządzanie kapitałem ludzkim oraz kompetencje interpersonalne menedżera na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Ukończyła również socjologię na Uniwersytecie Wrocławskim. W latach 2010 - 2023 związana z Fundacją Convention Bureau – Wrocław, pełniąc rolę prezeski od maja 2019 roku do lutego 2023 roku. Podczas swojej wieloletniej pracy w Fundacji odpowiadała za realizację zadań i projektów związanych z rozwojem turystki biznesowej i kongresowej we Wrocławiu, jako lokalnego produktu turystycznego. Powołana w 2021 roku na stanowisko prezeski zarządu jednej z najmłodszych lokalnych organizacji turystycznych w Polsce, Wrocławskiej Organizacji Turystycznej. Była zaangażowana w realizację takich wydarzeń jak m.in. Wrocław Global Forum (2010-2016), Światowe Igrzyska Sportów Nieolimpijskich we Wrocławiu – The World Games 2017, ECPR 2019, hybrydowy 43. Europejski Kongres Cytologiczny 2021 i wiele innych. Aktywnie utrzymuje relacje ze środowiskiem akademickim, pozyskiwała do Klubu Ambasadorów Kongresów Wrocławia kolejnych nowych członków. Członkini Kapituły Programu Ambasadorów Kongresów Polskich 2020 – 2023, obecnie pełni funkcję Sekretarza Programu AKP, współorganizowanego z Polską Organizacją Turystyczną. Członkini Zarządu Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce. Była Ambasadorką Roku Kobiet w Turystyce. Od lutego 2023 roku pełni funkcję dyrektorki biura Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce. Sędzina wioślarstwa, od lat związana z tym sportem.
Z wykształcenia jest animatorem kultury i oświaty dorosłych. Od 1991 roku prowadzi swoją działalność w zakresie turystyki, od roku 1995 specjalizuje się w turystyce biznesowej. Silnie związana ze Śląskiem - jest członkiem Zarządu Śląskiej Organizacji Turystycznej. K. Gołąbek należy do Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce” oraz Polskiej Izby Turystyki. Jest właścicielką firmy Business Service Galop, która zapewnia kompleksową organizację konferencji i kongresów, głównie w branży medycznej. Firma ta jest rekomendowana przez Poland Convention Bureau POT jako profesjonalny organizator kongresów.
Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie (Obsługa ruchu turystycznego) oraz Szkoły Hotelarskiej w Krakowie (hotelarstwo). Ekspert przemysłu spotkań, od wielu lat obecna w branży turystycznej, aktywna w organizacjach branżowych, prezes Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce w latach 2013-2019. Od roku 2006 członek International Congress & Convention Association. W latach 2011-2017 pełniła funkcję Prezesa Krakowskiej Izby Turystyki. Zawodowo związana z firmami krakowskimi Symposium Cracoviense - profesjonalny organizator kongresów (od 26 lat) oraz Intercrac, DMC (od 35 lat). Wcześniej w latach 1984-1989 praccowała w Orbisie w oddziale zagranicznej turystyki przyjazdowej. Obecnie również zaangażowana, jako jeden z liderów, w projekt Kraków Network, platformę współpracy branży spotkań, zainicjowanej przez Krakowskie Biuro Festiwalowe. Zainteresowania: taniec, balet klasyczny, gry planszowe.
Dyrektor Grupy Obiektów Kongresowych i Eventowych, GRUPA MTP. Od 16 lat z sukcesem odpowiada za strategię, sprzedaż i marketing w zarządzanych obiektach, które rocznie goszczą blisko 300 wydarzeń krajowych i zagranicznych. Przewodzi dwóm zespołom sprzedaży i organizacji wydarzeń wyznaczając standardy, kreując zmiany i kierunek rozwoju w obszarze prowadzonej działalności. Członek Zarządu Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce. Przewodzi Poznańskiemu Klubowi Ambasadorów Kongresów Polskich, wspierając kadrę naukową miasta Poznania w pozyskiwaniu konferencji krajowych i międzynarodowych. Członek Kapituły i Inicjator Konkursu SKKP Przemysł Spotkań na 5. Do największych osiągnieć w minionym roku pod dowództwem Sabriny Żymierskiej należy pozyskanie do Poznania konferencji międzynarodowych w tym. m.in: IAC 2027 International Astronautical Congress - 11 tys. uczestników, ICCA Central European Chapter Meeting 2025 – 500 uczestników, EFFOST 2026 – 600 uczestników, Directions EMEA 2025 – 3 000 uczestników. Odpowiedzialna za inaugurację w 2024 roku dwóch nowych obiektów w porfolio MTP: multimedialnego pawilonu 7A oraz Eventowej Iglicy, w tym sprzedaż i marketing miejsc. Aktywnie bierze udział w panelach i spotkaniach branżowych, jako prelegent: MP Impact, Forum Branży Eventowej.
Związana z branżą eventową od 14 lat. Swoje doświadczenie zdobywała przez 10 lat, pracując w jednej z największych firm eventowych w południowej Polsce, CMA PL. Miała przyjemność współpracować z wiodącymi polskimi firmami oraz instytucjami, realizując setki zróżnicowanych projektów. Zaczynała jako Project Manager, a następnie pełniła funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu oraz członka zarządu. Obecnie jestem partnerem w firmie. Od czterech lat pełni funkcję Managing Director oraz CEO w agencji eventowej BluExperience.pl. Zarządza zespołem ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, którzy specjalizują się w organizacji wydarzeń hybrydowych, stacjonarnych oraz online. Pod jej przewodnictwem agencja zdobyła liczne nagrody branżowe, w tym MP Power Awards®, Eventex oraz Muse Creative Awards. Zespół BluExperience.pl aktywnie angażuje się w działalność kluczowych polskich stowarzyszeń branżowych, takich jak SKKP (Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce), MPI Poland Chapter oraz Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether. Wyróżnienia: The 100 Most Influential People in the Global Event Industry, Eventex 2023, The 100 Most Influential People in the Events Industry in Europe, 2024.
Doświadczony manager z wieloletnią praktyką w zarządzaniu organizacjami, zespołami i dużymi imprezami, działającym na rynku MICE, HoReCa i obiektów kulturalnych. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego oraz Stanowego Uniwersytetu w Nowym Jorku. Od ponad 20 lat związana z branżą spotkań. Prezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej/Gdańsk Convention Bureau w latach 2007-2014. Business Development Director w EXPO XXI Warszawa w latach 2014-2019. Od 2019 r. związana zawodowo z PCO Symposium Cracoviense, gdzie pełni funkcję Doradcy Zarządu i odpowiada za relacje z międzynarodowymi stowarzyszeniami. Prowadzi też firmę zajmującą się doradztwem i konsultingiem w branży MICE. Członek międzynarodowych organizacji, skupiających profesjonalistów z branży spotkań, w których aktywnie udziela się wolontarystycznie. Obecnie Członek Zarządu ICCA (International Congress and Convention Association), członek Association of Associations Executives i Positive Events Impact Ambassador. W latach 2010-2014r. Wiceprezes ds. Członkostwa w MPI (Meeting Professionals International) Poland, a w latach 2012-2018 Przewodnicząca Oddziału Europy Centralnej ICCA. Za swoją działalność otrzymała liczne nagrody i wyróżnienia, m.in. w 2014 roku nagrodę Osobowość Roku w konkursie MP Power Awards, a w 2015 roku odznakę honorową nadaną przez ministra sportu i turystyki „Za zasługi dla turystyki”. W 2017r. została wytypowana jako jedna ze 100 najbardziej wpływowych osób w turystyce w Polsce, a w 2019r. i 2020r. znalazła się na liście 100 najbardziej wpływowych osób w branży eventowej w Europie (Eventex Index). Członek kapituły krajowych i międzynarodowych konkursów, związanych z przemysłem spotkań m.in. ICCA Best Marketing Award, Eventex Awards, Osobowość Roku MICE Poland i Programu Ambasadorów Kongresów Polskich. Jest też wykładowcą akademickim.
Ukończyła Filologię Polską na Uniwersytecie Jagiellońskim. Zawodowo od zawsze związana z przemysłem spotkań i wydarzeń w Krakowie. Przez blisko 10 lat pracowała w Krakowskim Biurze Festiwalowym, gdzie zajmowała się promocją i organizacją wydarzeń, a następnie sprzedażą i marketingiem powstającego wówczas Centrum Kongresowego ICE Kraków. Przez 4 lata w firmie „Targi w Krakowie” realizowała duże wydarzenia konferencyjne i kongresowe, pełniąc funkcję szefowej działu kongresów (PCO&DMC). Od 2017 roku była Dyrektorką Biura Obsługi Imprez i Marketingu w TAURON Arenie Kraków – największej hali sportowo-widowiskowej w Polsce - odpowiadała za sprzedaż i marketing, koordynację wydarzeń oraz współpracę ze sponsorem tytularnym hali. W 2022 roku podjęła się wprowadzenia na rynek nowego centrum konferencyjnego na Fabrycznej 13 - w zrewitalizowanym budynku po dawnej rozlewni wódek Polmos. Centrum Konferencyjne Fabryczna zostało uruchomione 7 grudnia 2022 roku i od tamtej pory prężnie działa wypracowując mocną pozycję na rynku spotkań i wydarzeń w Krakowie i Polsce. CKF_13 został uhonorowany nagrodą MP Power Venue jako najlepszy obiekt wielofunkcyjny 2023 r., a Sara otrzymała nagrodę MP Power 12 w kategorii Dostawca – Venue.
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Z eventami związana od ponad 20 lat. Branżę poznawała zarówno od strony klienta, freelancera, venue managera jak i agencji. Ma doświadczenie zarówno w mniejszych formatach takich jak konferencje, gale czy pikniki korporacyjne, jak i w większych np. mecze, koncerty, imprezy masowe czy kongresy. Od zawsze związana z żeglarstwem, obecnie reprezentuje Polskę jako delegat Polskiego Związku Żeglarskiego w komisji ds. zrównoważonego rozwoju w Światowej Organizacji Żeglarskiej World Sailing. Współorganizuje konferencje i kongresy Federacji, za każdym razem gdy Polska jest gospodarzem spotkania. Od 4 lat w Agencji *Bespoke na stanowisku Account Managera, gdzie poza organizowaniem wydarzeń dla klientów agencji, reprezentuje firmę jako rekomendowanego dostawcę usług ITC i PCO na stoisku narodowym Poland Convention Bureau POT podczas zagranicznych targów MICE. Angażuje się w działania Agencji na rzecz ESG, między innymi wraz z zespołem pozyskała dla *Bespoke certyfikat Ecovadis. Bierze również aktywny udział w pracach Fundacji Bespoke, która zajmuje się edukacją ekologiczną w przedszkolach.
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego (Executive MBA) oraz Krakowskiej Akademii im Andrzeja Frycza Modrzewskiego (stosunki międzynarodowe, spec. turystyka międzynarodowa). Z branżą MICE związany od 2005 roku. Na początku swojej kariery zdobywał doświadczenie m.in. w hotelach Hilton Reno w Newadzie oraz Sheraton w Krakowie. Od 10 lat związany z CMA, w której zaczynał jako menedżer działu sprzedaży i marketingu, a obecnie pełni funkcję prezesa zarządu. Jest członkiem m.in. takich organizacji, jak Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Kongresy i Konferencje w Polsce, Meeting Professional International Poland Chapter, Knights of Columbus. W 2017 roku został wyróżniony nagrodą MP POWER 2017 w kategorii „dostawca multimediów“. Jest autorem wielu koncepcji wydarzeń komercyjnych i kulturalnych, producentem, scenografem, pasjonatem nowoczesnych technologii multimedialnych. Był odpowiedzialny za produkcję kilkuset realizacji dla sektora publicznego i prywatnego.
Prezes Netventure Sp. z o.o. - firmy, która stworzyła i rozwija internetowy system rejestracji i obsługi uczestników wydarzeń - Syskonf.pl. Osoba z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży internetowej oraz 12-letnim doświadczeniem w obsłudze branży MICE. Przez ponad 10 lat zarządzał agencją interaktywną zajmującą się m.in. produkcją dedykowanych systemów i aplikacji internetowych. Od 2012 r. członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce.
Posiada ponad 30 letnie doświadczenie zawodowe w branży hotelarskiej i turystycznej: Intercontinental Warszawa, Holiday Inn Bydgoszcz, Holiday Inn Express Warsaw Airport, Holiday Inn Kraków, Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Wrocław, Domus Mater Kraków, Best Western Plus Brzeg Centrum, National Car Rental, EuroDollar International, Orbis Rent a Car. Jest członkiem the Hotel Solutions Partnership Ltd od 2007 r. W ramach HSP pracowała m.in. przy projektach w Hiszpanii, Włoszech, Grecji oraz Macedonii. Od 2007 r Ewa Kossakowska, właściciel E.M.K. Hospitality Consssulting, prowadzi projekty z zakresu doradztwa w branży hotelarsko-turystycznej.
Warszawianka, z wykształcenia animator kultury. Absolwentka Studiów Podyplomowych z Zarządzania Projektami Eventowymi. Od dziewięciu lat pracuje w Centrum Nauki Kopernik. Odpowiadała za stworzenie w tej instytucji kompleksowej oferty nowo powstającego centrum konferencyjnego. Inicjatorka działu zajmującego się organizacją konferencji i imprez. Od stycznia 2016 pełni funkcję kierownika wspomnianego działu i zarządza 12-osobowym zespołem. W latach 2015 - 2017 członek MPI, od 2018 członek SKKP, od kwietnia 2019 członek Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula.